Her er det fullt og ingen klare osm'ere. Hint om hvor folk er? Sendt fra min
Samsung Galaxy-smarttelefon.
-------- Opprinnelig melding --------Fra: SandorS <sandor...@gmail.com> Dato:
21.02.2019  16:33  (GMT+01:00) Til: Wiklund Johan <johan.wikl...@entur.org>,
kart@nuug.no Emne: Re: [NUUG kart] OSM-pilsen Hei, en fin initiativ. Kunne
jeg/vi få en tlf nummer i tilfelle vi finner ikke frem?Forresten, jeg var/er
med OSM fra dens fødsel og er aktiv i flere lister. Har utviklet flere
innovative OSM relaterte tehnologier men, dessverre, har aldri møt en annen
OSMer fra Oslo eller Norge.Mvh. Sandor Seres Sent from Mail for Windows 10
From: Wiklund JohanSent: 20 February 2019 12:57To: kart@nuug.noSubject: [NUUG
kart] OSM-pilsen Hei Jeg tar herved initiativ (privat, og ikke som
Entur-ansatt) til en OSM-pils i Oslo, 8. mars på Oslo Mekaniske.Alle som har
lyst å snakke om OSM over en øl (eller annet) er velkommen. Les litt mer her:
https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=65271 Håper mange har lyst og
anledning å komme. Spiller ingen rolle om du er OSM-veteran eller noobie.
/Johan