On Monday 11 December 2006 14:56, Jaroslav Kortus wrote:

> Ja se s tebou hadat nechci :) mam na to vlastne stejny nazor jako ty.
> Nevim, jestli je objektova db rychlejsi, ale urcite se zatez rozdeli, ne,
> ze ve vysledku bude mensi.

No, mozna jsem trochu mimo misu, ale co myslis pod pojmem rozdeleni zateze?
Tento pojem u desktopove aplikace mi jaksi neni jasny. To jako pocitas s
dual-core procesory? Ale na to nepotrebujes objektovou databazi. Takze,
prosim, definuj pojem rozdeleni zateze, nejak mi neni jasne, CO se vlastne
deli a mezi KYM.
--
Oto 'tapik' Buchta, [EMAIL PROTECTED]
http://www.buchtovi.cz