From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Jan Dvořák
Sent: Thursday, January 25, 2007 15:08 PM
To: Java
Subject: Re: digitální certifikát

Ahoj,

Kvalifikovany certifikat od PostSignum (stejne jako od zbyvajicich dvou
akreditovanych CA v CR) nema ve svych ucelech podpis kodu.
I kdyby mel, korenove certifikaty techto CA jsou JRE-ckum i prohlizecum vesmes
nezname, takze se k takto podepsanym apletum budou chovat jako k podezrelemu
kodu.
Leda byste presvedcil vase uzivatele, aby si hodili korenovy certifikat mezi
duveryhodne CA, ale to podle mne zacne delat jen zlomek z nich, a uspesne
dokonci jen zlomek z toho zlomku.

Pro nasi webstartovanou aplikaci jsme nakonec sahli po certifikatu pro podpis
kodu od Thawte.
Nebyl uplne levny. Firma to unesla, ale jako jednotlivec bych sel cestou Thawte
Free Mail certifikatu.

Podle mne potrebujete certifikaty dva: jeden pro zabezpeceny styk se statni
spravou, a druhy pro podpis kodu.

Mimochodem, nevite nekdo jeste o jine CA nez Thawte a Verisign, ktere by
vydavaly certifikaty pro podpis javoveho kodu a mely korenovy certifikat mezi
duveryhodnymi?

Honza Dvorak
MathAn Praha

Odpovedet emailem