On Mon, 19 Feb 2007, Martin Jedlička wrote:

> Zdravim,
>   potreboval bych v tabulce mit na kazdem radku ikonku, ktera by se dala
> menit po kliknuti napr. nejakeho tlacitka. Myslel jsem, ze to vyresim
> tak, ze pouziju vlastni CellRenderer oddedeny od JButton (rozhranni
> TableCellRenderer) a pak CellEditor oddedeny od DefaultCellEditor.
> Bohuzel ted nevim, jak vyresit to, aby se mi zmenila ikonka na danem
> radku, aniz bych na ten radek kliknul....(pri kliknuti je to jednoduchy
> pomoci getTableCellEditorComponent). Proste bych to potreboval udelat
> [...]

Dobry den!

Nevim, jestli chapu presne co chcete, ale snad Vam pomuze
toto.

Ikona by mela zaviset tedy asi na nejakych datech v
TableModel, ktera aktualizujete pri vyvolani akce, po ktere
ma nasledovat zmena vybrane ikony v tabulce (napr. po tom kliknuti
uzivatelem na nejake tlacitko). Model tabulky muze napriklad
ikonu predavat primo jako obsah nektereho sloupce tabulky,
coz je nejjednodussi varianta.

Po aktualizaci se pak v modelu tabulky zavola metoda
fireTableCellUpdated(...) nebo nektera z obdobnych metod,
ktere informuji posluchace udalosti (mezi nimiz je JTable) o
zmene modelu tabulky.

Lucie

Odpovedet emailem