Mucibirahman İLBUĞA @ 09-09-2009 13:42:
> Ama ne olur ne olmaz diyerek üzerindeki o yazılımın da Linux muadili
> olasa dakika durmadan geçireceğim Linux'a..

zamanında seri porta ufak bir bağlantı kablosuyla paralel hat çekip aradaki
iletişimi dinledim, fakat Karel'in kendisine göre bir iletişim protokolü ve
komut seti var, o yüzden tam olarak ne nasıl oluyor kestirmek zor.
uğraştığıma değmedi açıkçası ;)

> Uygun bir zaman bulsam Karel yazılımının Wine üzerinde durumunu
> göreceğim ama çok ümitli değilim. Seri porttan haberleşiyor. Wine ile
> pek olası görünmüyor...

VirtualBox üzerine kurduğum bir Windoze ile kullanıyorum, en azından birden
fazla makina kullanmak zorunda kalmıyorum, sadece 128 MB RAM yiyor sağolsun.

--
Omer Barlas
o...@barlas.com.tr