Zidarics Zoltan wrote:
> Hello,
> A mult heten egy munka kapcsan kaptam egy Samsung 204B 20" LCD monitort.
> Egy "mezei" NVidia kartya van a gepemben. Az X csont nelkul hasznalta, de:
> Mindenaron 1600x1200 65Hz-en akarta hajtani, amit a monitor nagyon zokon
> vett,
> minden indulaskor kiirta, hogy 1600x1200 60Hz a jo beallitas es legyek szives
> ezt alkalmazni. Valoban kicsit el is maszott a kep.
> Probalkoztam xvidtune-nal, le is tudtam vinni 60Hz-re, majd a generalt
> modeline-t beirtam az xorg.conf-ba, de erdekes modon vagy egyel kisebb
> [...]
Az archivum kedveert:

Ilyet erdemes kiprobalni:

# apt-get install read-edid     # illetve ennek megfelelo
# get-edid | parse-edid >> /etc/X11/xorg.conf

Majd a Section "Screen"-ben a Monitor opcio atirasa a generalt
Identifier-re.

Asztali szelesvasznu monitornal (ViewSonic VA1912w + ATI Radeon 9250)
gyonyoruen mukodik.