Ruzsinszky Attila wrote:
> Mit kéne tennie a fenti párosnak, ha a pppoe kap egy PADT a távoli
> oldaltól?
>
> Mert most semmi se történik, azon kívül, hogy ugrik a kapcsolat és
> nincs rekonnekt se.
> pppd 2.4.3 és DD-WRT, amin fut.
>
> Ha kiveszem a demand-ot, akkor szépen kilép minden, de akkor
> sincs - természetesen - visszacsatlakozás, csak kézzel.

Es ha persist-et adsz meg a pppd-nek az options-ben? Akkor PADT hatasara
azonnal vissza kellene csatlakoznia, es a jelek szerint meg is teszi.

[Azt nem tudom, hogy az idle timeout resetelodik-e ekkor (valoszinuleg
igen), ugyhogy lehet, hogy meg egy timeoutot ki kell varnod forgalom
nelkul, mire bontja a kapcsolatot, immar a te oldaladrol.]

Udv,
--
cc