Also-Antal Csaba wrote:

> [EMAIL PROTECTED] jellegu email +5 fiok. ennek a pop3
net, vagy hu?
> szervere a mail.adatpark.hu es az smtp servere a mail.axelero.hu volt
> cimmel is csak a mail.axelero.hu volt haznalhato..

Nekem a Thunderbirdben mindenhol smtp.t-online.hu volt, és azt a
hibeüzenetet kaptam, hogy az axelero megszünt. - Sehol semmilyen
beállításban nem találtam az axelero nevet! A hiba akkor szünt meg,
amikor "smtp.t-online.hu" helyérte azt írtam, hogy mail.t-online.hu
Azóta megy. De érdemes lenne Online-ékat is megkérdezni! Üdv, János