Ezzel a dátummal: Wednesday 09 January 2008 13.59.49 Székvölgyi Péter ezt
írta:
> Sziasztok,
>
> Tudtok ajánlani olyan USB-s GSM modem-et ami megy gond nélkül
> Debain Etch-en és T-Mobile hálózaton? Fontos a második is, vettünk
> egy X GSM routert. PGSM-el megy mint az álom T-Mobile-al meg
> nem! A sebesség ügyben ha lehet támogassa a HSDPA-t.
Hello,

Nekem Huawei e220 Pannonnal megy biztosan. T-mobile alatt meg globetrotter-t
hasznaltam mar, azt ugyanugy kell felhuzni, mint a huawei-t. A globetrotter
ugyan pcmcia-s, de ugyanugy /dev/ alatt lesz egy soros port. Tehat nem latom
be, miert ne menne a huawei t-mobile alatt. Egy sumaksag van a huawei-jel,
hogy egyszer be kell dugni egy windows-os gepbe, hogy az install lefusson es
felinicializalja magat. Onnantol mar linux alatt is mukodik. Neheziti a
dolgot, hogy a huawei-t nem lehet leinstallni win alatt, mert system
entitassal telepul, ezert root-kent nem tudod leirtani. Ezert sajna minden
huawei-hez kell keresni egy meg huawei-szuz windows-t:)

--
udv,