Gabor Gombas wrote:

> Egyre rondabb es rondabb hegeszteseket javasoltok.
>
>       apt-get install --reinstall postgresql-common

Szerintem ebbol ugyanaz a hiba lesz, mint azelott, tekintve, hogy a
maintainer scriptek nem latszanak mukodni, es azokat szerintem a
reinstallnal is hivja. Igy aztan nem fog tudni upgrade-elni ugyanarra a
verziora.

Ezert gondolom, hogy a torlesek "undo"-zasa lenne a legjobb megoldas.

De lehet, hogy eppen szerencsed lesz.

Udv,
--
cc