Hi!

"Barina Tamas" <[EMAIL PROTECTED]> írta 2008-06-17 12:23-kor:

> Koszi a tippet, de valszeg egy lenyeges dolog kimaradt.
> Ez egy reverse proxy ami az fw es a webszerver koze van beteve hogy
> ramdiskbol szorja a kepeket kifele.
Nem kizáró ok.
Acl-ekkel részletesebb, akár regexp alapján is tudsz match-eléseket
végezni, és a képek url-je gondolom úgyis máshogy kezdődik, mint a
dinamókus tartalomé.

Üdv:Gyur!
-- -------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]------- --
PÁSZTOR György                                 e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Free Software Network (FSN.HU)                  cell.: +3620 512 3335