> Abba az apache-ba kell a htaccess ami a proxy mogott van,
Ott nem jó, mert ott nem akarok jelszavazni. Csak akkor kell a
jelszó, ha a proxy felől jönnek.

> szerintem a elirtad a configot. A kodtol nem fugghet.
A konfig se tökéletes, sajnos, de az URL is más volt mint a többi
al-oldalé. Nem volt kiírva az index.html. A többinél volt *.php.
Ha kézzel kiírtam az URL-t a proxy-nak, akkor már jó lett. De nem
ez a megoldás.

> a proxy-ra kell a https. nekem azt meg nem sikerult osszehozni,
> hogy ha a proxy https-en megy akkor a proxy-web kozott mar http legyen
> a protokoll.
Kár, mert ez is érdekelt volna!

Üdv:
Ruzsi