Hali,

Egy PC es egy ARM kozott szeretnek SLIP kapcsolatot felepiteni:

slattach -p slip -s 115200 /dev/ttyS1 &
ifconfig sl0 10.0.0.1 pointopoint 10.0.0.2 up

Ezek gond nelkul lefutnak, az slattach valoban az sl0-hoz csatlakozik, es
echo/cat teszt szerint a sima soros kapcsolat oda-vissza mukodik.

Ha a PC-rol pingetem a 10.0.0.2-t (a masik oldalt), akkor nem jon valasz,
de az ARM ifconfig szerint megerkeznek a ping csomagok, az RX szamlaloja
novekedik. Ha az ARM-rol pingetem a 10.0.0.1-et (PC-t), akkor szinten nem
jon valasz, mert semmi nem jut at a PC-re, annak nem novekedik az RX-e.
Ha a PC-n egy "cat /dev/ttyS1" fut az slattach helyett, akkor is az
latszik, hogy semmilyen adat nem erkezik (mig forditott felallasban
mukodik.) Az ARM-on ez jelenik meg a logban: "netdev watchdog: send
timeout".

Mi lehet a gond?

Koszi,
BB