> itt csak az IPv4-es range kiosztásokról beszélek (persze bizonyos
> szolgáltatók országhatárokon is átmehetnek, és problémás lehet pl. egy
> regió meghatározása is, de erre nincs is szükségem)
> az adatbázis természetesen bővülő és változhat, de csak frissíteni kell!

Hogy a temahoz is hozzaszoljak:
- tetszik az otlet!
- nyilvan megfelelo fentartasokkal es nagyon korrekt hibauzenettel
hasznalnam (miert reject, minek detektaltad az orszagot, hogy tud
veled kapcsolatba lepni ha megiscsak valos level)

A fenntartasok kulonosen igazak a free verziokra.

Egyszer teszteltem mar nem emlekszem melyik szolgaltatot (ha van
egyaltalan tobb) es bizony jelentos elteresek voltak. Ha jol emlekszem
3 szintu volt, a free az orszagot sem talalta el es kb 600km-t
tevedett, masodik szinten 300km-t, legdragabb csomagban 30km-t
tevedett - igaz ez Europan belul volt.

Gondolom Kina meg Brazilia ellen azert mukodhet a free is, foldreszt
csak-csak eltalal.