Kosa Attila wrote:

> Valami azt sugja, hogy nem vagy egeszen tisztaban a dns mukodesi
> mechanizmusaval, plusz nem sikerult teljes egeszeben megertened a
> feltett kerdeseket.

Az lehet. En arra gondoltam, hogy adott egy nameserver valahol, ami
megmondja ns1.superisp.com cimet. Itt atallitjuk az uj ip cimre. Monjuk
az is igaz, hogy itt is at kell allitani az osszes domain-t. En csak
arra akartam kilyukadni, hogy igy nem kell az osszes domaint
atregisztraltatni.
> A nevszerver IP cimet hogyan fogod megkapni, ha csak a nevet
> ismered? Valamint itt nem arrol volt szo, hogy a gepnek hogyan
> mukodik majd a nevfeloldasa a koltozes utan, hanem arrol, hogy a
> vilag hogyan fog odatalalni hozza, az uj IP cimere.

Egy ido utan majd megtalalja. Az ilyen szinkronizaciokkal tobb szivas
van, mintha csak egyszeruen attesszuk a gepet, es az nem lesz elerheto
1-2 oraig. Igazad van, nem vagyok teljesen tisztaban a dns mukodesi
mechanizmusaval, de talan, ha egy kliens nem talal az adott ip-n semmit,
akkor talan ujra lekeri, es legkesobb a ttl lejarta utan megkapja az uj
ip cimet.

--
Ámon Tamás