Gabor HALASZ wrote:

> Igen, es nekem pont ez volt a bajom a gfs-sel, es itt hagytam abba a
> redhat clusterrel foglalkozast. Amig konszolidaltan bantottam, addig jol
> birta, de amikor csinaltam egy rendesebb katasztrofat, akkor nemhogy
> automatikusan mountolni nem tudta tobbet, miutan helyrepofoztam a
> (teszt)adatok is eltuntek. Hasonloan az md-vel is ez a bajom, altalaban
> mukodik.

Megegyszer: nem a vilag legjobb filerendszere, de azert eleg sokat
kibir. Sok ugyfelnel uzemeltettunk 8-12-12 node-os GFS clustereket,
semmi baj nem volt veluk, egyedul arra volt allergias, ha tobbszazezer
filet akartunk egy directoryban piszkalgatni.

> Ez a fajta quorum csak hpc kornyezetben erdekes, ha eseten nem (a linken
> is kulon emlegetik), most inkabb errol van szo. A tudathasadast amugy

Te, nyuvadjak meg, de egyik linken sem szerepel a HPC kifejezes...

--
Dr. Szöszi