> Amúgy ezek nem kéretlen szemetek, hanem egy webshop _feliratkozott_
> ügyfelei számára kiküldendő hírlevelek... De az ilyen spamdb stb.
> dolgoktól félek.

Rendes levelekkel (DNS oda-vissza, SPF, dkim, unsubscribe link) es
rendesen karbantartott listaval (ne kuldj olyan cimre ahonnan 5xx
koddal jon vissza email (smtp log + visszapattano levelek), domain es
IP whois kontakt elerheto, abuse@ mukodik) nincs ok felni
(tapasztalat, nem elmelet).

Ha nagyon biztosra akarsz menni hasznalj kulon IP cimet erre a kuldesre.

> Mi lenne, ha beállítanám smarthost-nak egy "nagy" szolágáltató smtp
> szerverét? Gondolom őket nem teszik feketelistára néhány száz beeső
> levél miatt...

Szerintem erre egyreszt a szerzodesed nem jogosit masreszt elveszted a
kontrollt a kuldesi folyamat felett.