> Van-e valamilyen szerverre /atjaro/ telepitheto alakalmazas, vagy
> esetleg tuzfal szabaly, aminek a segitsegevel azonnal es automatikusan
> felefedezhetem es letilthatom illetve riaszthatom a belso fertozott
> gepet /DMZ/.
> Termeszetesen a szerver linux, es minden kliens a kozponti atjaron
> keresztul kommunikal a kulvilaggal....
> Az otleteket, linkeket, megoldasi lehetosegeket elore is koszi.....

Nalam sima munkaallomas nem csatlakozhat 25-os portra sehol. Levelezni
mailserveren at, autentikacioval, ssl felett.

Osszesegeben a munkaallomasok csak 80-as es 443-as portra mehetnek, ha
van ra mod azt is transparens proxyval. Van persze par extra port amit
hasznalni kell egy-ket helyrol, ezek egy het alatt szepen kijonnek,
fel lehet oket venni iptables-be es onnantol mindenki orul.