On Tue, Oct 13, 2009 at 12:29:04PM +0200, Pápai Balázs wrote:

> Hozzáfűznivaló a helyzethez:
>
> Ezalatt az idő alatt 11 db spam érkezett és 1 db tesztlevél.
> Ez azt jelentené, hogy a moderálás hatásos, de
> - túl rövid volt a tesztüzem, hogy hosszútávú következtetéseket lehessen
> levonni.
> - a news üzemeltetője jelezte, hogy ez a megoldás nem jó, és ha marad,
> akkor kiveszi a csoportot a news-ból.
> (A megoldással az a baja, hogy figyelmeztető levelek mennek vissza a
> csoportba a lista moderáltságáról illetve, mivel a news<->lista kapcsolat
> egy virtuális felhasználón keresztül lett megoldva, bárki törölheti a
> [...]

Ha nincs news, annyi a google altal keszitett archive-nak is, nem?

Amugy nem lehet beallitani, hogy ne kuldjon a moderalt levelrol
uzenetet? Ha mashol nem, smtp szinten.

Szereny velemenyem szerint minimalis spam erkezett, akinek nem
tetszik, allitsa be a sajat spamszurojet megjobbra, egy halado szakmai
listan ez elvaras lehet.

Udv,

tompos