On Sun, 08 Nov 2009 20:42:56 +0100
zamek <za...@vili.pmmf.hu> wrote:

> Mert nem tudja, milyen driver kell hozza. Az lsusb-ben kiirja a
> gyarto es device id-t. Erre keress ra a net-en, hogy kideritsd milyen
> driver kell hozza.
> Aztan az udev-be kell egy szabaly, ami erre a gyarto es deviceid-re
> lefut es betolti a drivert.

Haladunk!
Asszem ebből kernel ferdítés lesz. találtam egy oldalt, ami szépen
leírja a teendőket:
http://wiki.linux360.ro/wiki/Conectarea_unui_telefon_mobil_prin_IR
de nekem nincs ks959 modulom. Mindenre lefut a modprobe, de ez fatális
neki. Nem hinném, hogy fixen bele lenne ilyen dolog fordítva, úgyhogy
szerintem nekem kell.
Asszem, most az a feladat, hogy megtudjam a jelenlegi kernel configot,
és egy ugyanilyen+ks959 képes kernelt faragjak. Régebben valahol
olvastam, hogy meg lehet valahogy tudni a jelenlegi configot. Ez hol
van leírva?

Köszi:
Zs.