Gabor HALASZ írta:
> A mozilla fele dolgot csak kidobni erdemes. Az egroupware tud xmlrpc-t
> es syncml-t, amivel szinkronizalni lehet az outlookkal, amit persz a
> mozilla csodalatos vackai nem tudnak.
> Cserebe valoban gagyi a mailere, de meg a kevesbe gagyik koze tartozik,
> van sok rosszabb is, de megallni nem szokott, ez eleg fura tunet. Meg
> kellene probalni forrasbol felrakni, nem a debian fele osszeganyoltat
> hasznalni, azzal csak szivtam anno.

Mi eleg rugalmasak vagyunk, szoval nekem/nekunk  a Kontact teljesen
megfelel, Windows eseten nem tudom, hogy mivel erdemes probalkozni, azt
nem ismerem annyira.

Valoban , a Debian groupware szoftverekkel nemigazan mukodik, Kolab
eseten tapasztaltam:)
Sebaj, hamarosan lesz CentOS szerverunk, azzal is megprobalom.

Elore is kosz!

udv,
sjrextor