szistvan wrote:

> "Tekeredik a kígyó..." :-) Ennek jobban utána nézek..
> Tehát - ha jól értem - azt mondod, hogy pl. Zzzz helyen fut a az
> elsődleges DNS, ami egyben monitorozza a karcagi, szolnoki, budapesti
> webszerver üzemelését. Ha az egyik leáll, a DNS-t módosítja. Viszont, ha a
> DNS elérhetetlen, akkor a másodlagos DNS-t kellene "macerálni" egy
> esetleges kieséskor?
> Így gondoltad, vagy még félreértek valamit?

Lenyegeben, de annak kicsi az eselye, hogy egy hostingban levo gep
elerhetetlen legyen.

De kozben kitalaltam egy egyszerubbet is: beregisztralod mindharom
szerveredet a nic-nel, mint dns provider, mindegy, milyen sorrendben.
Mindharomra elore megcsinalod a a zonafileket a negy szituaciora, aztan
annak fuggvenyeben, melyik gep elerheto a masik kettobol, azt
szolgaltatja. Vannak kisebb hatulotoi a dolognak (idolegesen
inkonzisztense valhat a domain, de rovid ttl-el ez nem hiszem, hogy
zavaro lenne), de nem kell hozza extra node.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>