Hegedüs Ervin írta:
> hello,

> imho gombhoz a kabátot: szükséged van a dual primary-re?

Ezt szeretném megtudni. :-)

> Ha igen, akkor FS-t is kell választanod hozzá, cluster FS nélkül
> nem fogod tudni kihasználni, arra meg van más is (nemrég
> világosítottak fel a glusterfs előnyeiről).
>
> Ha a mostani felállás működik és nincs semmilyen hiányzó funkció,
> akkor szerintem hagyd inkább.
>
> Egyébként mire kell?

Általános HA szerverkonfigurációra használnám. Levelezőszervernek,
postgresql szervernek, stb.
Azt szerettem volna megtudni, hogy érdemes-e kapcsolgatni továbbra is a
drbd device-t a heartbeat-el, vagy használjam inkább a primary/primary
beállítást és a heartbeat csak a szolgáltatásokat indítsa-e el?
Jelentene ez az utóbbi valami előnyt?