In article <4b6c2431.1000...@freemail.hu>,
        Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu> writes:
> En azt nem tudom, hogyan jutott eszedbe az udev :( Kivedeni egyszeru:

Izé... lobotómiával?

> nem kell hasznalni, a daemon indul rootkent, a szukseges eszkozoket
> megnyitja, majd usert valt es keszen is vagy.

Na ne viccelõdjünk kérem! :->

1. A programnak akkor is mûködni kell hosszú-hosszú éveken át,
ha valaki ideiglenesen kihúzza az USB dugót, aztán visszadugja.
Pedig akkor megváltozik alatta a device.

2. A probléma általánosabb érvényû. Belefutottam már ebbe egy teljesen
más fejlesztés kapcsán is. Ott egy (video groupba tartozó) átlaguser
indít egy grafikus alkalmazást, ami egy frame grabbert olvas.
Ha boot után dugom rá a dobozt az USB-re, akkor mûkodik a csoportbeállítás
a device-on, ha bootoláskor is rá volt már dugva, akkor nem.
(Kihúz-bedug) Jó lenne ezt is megoldani.
(Nem, nem fogják rootként futtani a programot azok, akik telepítik
a gépükre.)

Esetleg van valaki másnak is ötlete, nem csak anti-udev fanatikusoknak? :)