Lajber Zoltan wrote:

> Lenne egy kerdesem zfs ugyben. Van egy par userem home-ot tasrtalmazo
> szerver (kb 26 000 db home). zfs -en ugy tudom quotazni, ha mindegyik
> kulon fs. Mennyi ido alatt bootol be egy ilyen?

Marmint egy zpool es azon 26k zfs? Ekkoraban nem tudom, de nem vettem
eszre, hogy a konfiguracio kulonosebben befolyasolna. Ami biztos, hogy
az E3500/A5000-en nagysagrenddel tovabb tart a hw inicializalasa, mint
az os-e. Ha erdekel, kiprobalom, 10.8-s solaris van rajta.

> Nem, nem linux, az os, ami nativan tud zfs-t :)

Van vagy 3...:)

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>