From: kiril <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>
Date: 03 ñÎÕÁÒÉ 2003 Ç. 01:22
Subject: lug-bg: molba za pomosht (hosting)

Bih iskal predvaritelno da se izvinia za tova, che pismoto e malko "out of topic".

Predi okolo polovin godina s edin moj kolega razrabotihme malka sistema, napodobqwashta uchilishte v internet (tova mi beshe diplomnata rabota.). Do predi nqkolko meseca sistemata raboteshe v testov rejim na edin server v himicheskiq f-t na SU. Za syjalenie nqmahme vyzmojnost da prodyljim hostvaneto tam i ponastoqshtem sistemata e "offline". Osnovnata ideq beshe da pusnem sistemata kato "open source", sled kato napravim neobhodimite ni izsledvaniq i q dousyvyrshenstvame.
Molbata mi e slednata: moje li nikoj administrator da ni "prijuti" na server-a, kojto administrira? Neobhodimi sa PHP, MySQL, FTP dostyp, vyzmojnost za .htaccess v nikoi folderi.
Sistemata e dosta podrobno opisana v diplomnata mi rabota (*syshtestvenata chast zapochva ot 20str. natatyk...), namira se tuk:
http://paleoworld.hit.bg/uchilishteto.zip

Oste vednyj se izviniavam za tova, che pisha ne po temata. Maj edinstvenata vryzka, e che se stremim da napravim proekt s otkrit kod.

Predvaritelno Vi blagodaria za sydeistvieto!!!

 Best Regards,
 Kiril Kapustin
 http://adiumdesign.com