Πολλές καλησπέρες Μαρία. Πρόκειται για μία πάρα πολύ καλή δουελιά που γίνεται συνεχώς ακόμη καλύτερη.

--Κώστας--

-----Original Message----- From: Μαρια Μανιατακη
Sent: Friday, March 29, 2019 12:17 PM
To: or...@hostvixxs.net ; orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] Προσβάσιμος κόσμος

Καλημέρα σε όλη την ομάδα. Θέλω να σας ευχαριστήσω για την στήριξή σας κυρίως μέσα από το facebook, έχουμε φτάσει τους 101 εγγεγραμμένους συνδρομητές στο κανάλι μου στο YouTube, μέσα στο πρώτο τρίμηνο της λειτουργίας του. Για όσους δεν το γνωρίζετε, στον προσβάσιμο κόσμο ανεβάζω βίντεο tutorials και παρουσιάσεις για διάφορες εφαρμογές που αφορούν είτε ειδικά εμάς όπως παραδείγματος χάριν εφαρμογές όπως είναι το prizmogo, Που είναι σαρωτής εγγράφων, το paste2grek για το Iphone αλλά και το nova louncher για Android συσκευές. Η εγγραφή σας στο κανάλι μου στο YouTube είναι εντελώς δωρεάν και με βοηθάει αλλά συνεχίσω.
Όσοι  θέλετε, μπορείτε να βρείτε το κανάλι μου στο παρακάτω link

https://www.youtube.com/channel/UCC2or09BHyIY4WutaWWhPvAΣτάλθηκε από το iPhone μου