1.Οι λαγάνες

–Ω, τι ωραίες λαγάνες!!!

-Τα αυτιά μου είναι…

2.Ο χαρταετός

Την Καθαρά Δευτέρα έφτιαξα χαρταετό με τους λογαριασμούς που έχω αφήσει απλήρωτους.

3.Τον πετάμε

Την Καθαρά Δευτέρα πετάμε χαρταετό, την Πρωτομαγια πιάνουμε τον Μάη.

Δηλαδή γενικά τον πετάμε και τον πιάνουμε.

4.Ο χαλβάς

Εγώ τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου τη γιορτάζω Καθαρά Δευτέρα

5.Γεννήθηκες Καθαρά Δευτέρα

-Να σου πω, μήπως γεννήθηκες Καθαρά Δευτέρα;

-Όχι, γιατί ρωτάς;

-Γιατί τα αφτιά σου είναι σαν λαγάνες.

6.Ο ταραμάς

O Χάνιμπαλ την Καθαρά Δευτέρα τρώει Τζον Τάραμας.

7.Όταν έκανε μπάνιο

Μια φορά έκανε μπάνιο στη ζωή του ο Τσακ Νόρρις και ήταν Δευτέρα.

Από τότε γιορτάζουμε την Καθαρά Δευτέρα.

8.Αρχίζω γυμναστήριο

Και πάνω που πήρα απόφαση να αρχίσω γυμναστήριο από Δευτέρα, πέφτει Καθαρά Δευτέρα και ήταν κλειστά!

9.Έχεις χαλβά;

– Έχεις χαλβά;

– Ναι στον καναπέ είναι βλέπει τηλεόραση.

– Όχι αυτόν.

– Ο άλλος είναι στο ψυγείο.

10.Χρόνια πολλά

Την Καθαρά Δευτέρα δεν ξεχνάω να πω χρόνια πολλά σε όσους λέγονται Ντολμάς, Χαλβάς και Ταραμάς.

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip