Φίλε. Ούτε στα συμβούλια συμμετέχω ούτε παρακολουθώ πάντα τις δράσεις σας. Κι
αυτο για προσωπικούς λόγους. Ο καθένας θα πει πως αντέδρασε στα μείζονα
ζητήματα με τον τροπο του. Η ΕΟΤ θα πει ότι έστειλε επιστολές ο Πστ θα πει πως
εκανε επαφές η εσαμεα θα πει πως εκανε συναντήσεις. Και η σεαν θα πει πως εκανε
συγκέντρωση. Και λοιπόν; Οταν γίνανε κοινές κινητοποιήσεις τι έγινε; Αλλου οι
μισοί αλλου οι άλλοι μισοί. Εκει εστίαζω και σε αυτο θα επιμένω. Με καμία μομφή
απλα παρατηρώ.

Γιάννης Μουταφης
iPhone 4s

28 Σεπ 2012, 20:16, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ <nxari...@freemail.gr> έγραψε: