υπάρχει και άλο ένα θετικό. γλιτώνεις το πενηντάρικο του διαχωρίσμού χαρατσιού με το ρεύμα. ----- Original Message ----- From: "Σκορδήλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Saturday, October 06, 2012 11:48 PM
Subject: Re: [Orasi] μια διευκρινηση παρακαλω

νίκογια να μήν ταλεπορούμε καιμπερδεύουμε τον κόσμο. αυτό που έγινε στην εφορία του σταμάτη επιββεβεώνη αυτό που ε΄χω πή απο την αρχή σε όλα τα μυνήματα. κάθε εφορία βαράη το βιολί της. το αποτ΄λελεσμα στην περίπτωσι που αναφέρης είναι το ίδιο με την διαδικασία που έχω αναφέρη.το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. ήτε προσορινό πάρης ήτε δμόνιμο, το θετικό είναι πως δεν κατέβαλες τα χρήματα και να περιμένης 3 4 χρόνια να τα πάρης αν τα πάρης. ----- Original Message ----- From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" <nxari...@freemail.gr>