καλημέρα ελένη και καλός μας ήρθες...

From: "Eleni" <eleni...@cytanet.com.cy>
Sent: Monday, September 30, 2013 10:00 AM
To: "'orasi mailing list'" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Καλώς σας βρήκα.

Καλημέρα. Ποποοοοοοοο! Τραγουδάρα είναι αυτή! Ευχαριστώ! Θυμάμαι πριν το youtube και το ίντερνετ με πόση μανία έψαχνα να βρω κάποια τραγούδια που άκουγα κάπου τυχαία και πόσο υπέροχο ήταν το συναίσθημα όταν τα έβρισκα. Ήταν και αυτό μέσα σ'εκείνα τα τραγούδια. Τώρα με την τεχνολογία, χάθηκε αυτή η μαγία. Σχεδόν ότι θέλεις, το έχεις στο πιάτο σου.