Γεια σου Γρηγόρη.
Στις περισότερες ηχογραφήσεις είμαι παρόν αλλά στην συγκεκρημένη έβγαλα την συσκευή στην αυλή και την άφησα να ηχογραφά ενώ συνέχησα τον ύπνο μου.
Νίκος

-----Original Message----- From: γρηγόρης αργυρόπουλος
Sent: Monday, September 30, 2013 3:38 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Η τελεφταία μου ηχογράφηση με τίτλο χάραμα στην Κύπρο είναι διαθέσιμη

να φανταστώ νίκο, οτι είσαι πάρον και ήσυχος στις εγχραφές. αποπνέει
πολλύ ηρεμία και για φωνακλάδες σαν κι εμένα, είναι το καλύτερο φάρμακο.
γρηγόρης
Στις 29/9/2013 11:23 μμ, ο/η Nikos Demetriou έγραψε:
Γεια σας.
Πρώτα πρώτα θα ήθελα να καλοσορήσω και επίσημα την Ελένη στην λίστα.
Μία από τις ηχογραφήσεις μου με τίτλο χάραμα στην Κύπρο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1989628/Morning%20Cyprus%2026th%20May%202013%20short.mp3
Η ηχογράφηση έγινε στις 26 Μαίου 2013 ημέρα Κυριακή και μετά από πολλές δοκοιμές πιστεύω ότι πέτυχα το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα με τον εξοπλισμό που είχα. Έχει διάρκεια μία ώρα περίπου και περιλαμβάνει μιά μεγάλη πικιλία από ήχους. Στην αρχή ακούγονται μόνο κόκορες αλλά με την πάροδο του χρόνου πουλιά, κότες, χίνες και διάφορα άλλα ξυπνούν και συμετέχουν σε αυτή την φυσική χοροδία.
Καλή ακρόαση
Νίκος