From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Νίκος Χαρίτος
Sent: Saturday, January 30, 2016 6:06 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Αυτόματος τηλεφωνητής Περιφερειακής Ένωσης Κεντρικής
Μακεδονίας τού ΠΣΤ στις 29/1/2016

έχω κι εγώ να καταθέσω κάτι εντυποσιακό για τον Πολύκαρπο που μου είχαν
διοιγηθεί. όταν κάποια φορά είχε επισκεφτεί ο Κουρουμπλής τη σχολή της
Θεσσαλονίκης, πήγε στον Πολύκαρπο ο οποίος είχε να τον δει καμιά εικοσαριά
χρόνια απ' ότι μου είπαν. τον ψάχνει ο Πολύκαρπος και λέει: αν δεν είχε μούσια,
θα ήταν ο Κουρουμπλής. η πλάκα είναι ότι την προηγούμενη φορά που τον είχε δει,
ο Κουρουμμπλής δεν είχε μούσι. έτσι μου το αφηγήθηκαν, έτσι σας το λέω. αν
περιέχει δόση υπερβολής, δεν το ξέρω.
Νίκος.