Να μην το ξανα πεις αυτό. Δεν υπάρχει κανένα πέδεμα χαρά μας είναι.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Christos Koromilas Κορομηλάς
Sent: Monday, May 02, 2016 7:29 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ Σ' ΑΓΑΠΩ. Καλό Πάσχα, καλό μήνα και καλή ανάσταση στην πατρίδα Ν.Παπάζογλου . wmv

Ευχαριστώ πολύ και πες της οτι δεν θα την παιδέψω αυτή τη φορά γιατί θα έχω και τη Μαρίνα μαζί.
Ραντεβού στο Λαύριο λοιπόν

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

2 Μαΐ 2016, 11:32, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε:

Φίλε τις ευχές σου τις άκουσε από το κινητό το πρωί που διάβαζα τα emails. Σε ευχαριστεί λέει θερμά και θα χαρεί που θα σε δει στο λαύριο.
Για τον παπάζογλου τι να πούμε. Από μόνος του είναι ένα θέμα συζήτησης.
Σου αφιερών ένα κομμάτι
https://www.youtube.com/watch?v=CyTmq1Sfpvk
-----Original Message----- From: Christos Koromilas Κορομηλάς