From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Friday, March 17, 2017 11:27 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi]  Για τα κοινωνικά επιδόματα στην Βρετανία

να τα πω σε 'σένα τώρα ρε Θανάση που ξέρω ότι ακούς και δεν ψάχνεις για καπιταλιστικοεπιχειρήματα. ωραία λέξη δε βρήκα; όλα αυτά που διαβάζουμε εδώ, οι σαμαροβενιζελομητσοτακικοί, τα προηγούμενα χρόνια, προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα. να λοιπόν που βλέπουμε ότι τα φαινόμενα αυτά, δεν είναι μόνο ελληνικά. κι όμως η ευρωλάσπη έχει πέσει μόνο στην Ελλάδα. οι Έλληνες είναι οι τεμπέληδες, οι ανάπηροι μαϊμού, οι μπαχαλάκηδες και τόσα άλα. και στο φινάλε, εμείς είμαστε το πειραματόζωο που πληρώνει τη νύφη. κι εγώ λέω, να την πληρώσουμε ρε παιδί μου, όμως δεν είμαστε μόνο εμείς. απλά εμείς είμαστε οι πιο εύκολοι καρπαζοϊσπράκτορες μάλλον. έχω άδικο ρε φίλε;
Νίκος.