Κάπως έτσι ξεκίνησε αυτή η ιστορία. Το μέλος Stellalena Nalmpanti μου έστειλε
το παρακάτω μήνυμα και πραγματικά μου φαίνεται ότι είναι εξαιρετική ιδέα και
θέλω να την εφαρμόσουμε:

«Έχω μια ιδέα που πιστεύω πως έχει ενδιαφέρον και μπορεί να μας φανεί χρήσιμη!
Αρχικά να πω ότι είμαι Ψυχολόγος με μεταπτυχιακό στη Δημόσια Υγεία (κατεύθυνση:
Πρότυπα και Συμπεριφορές Υγείας- Προαγωγή Υγείας) κι έχω ασχοληθεί αρκετά με
έρευνα και ειδικότερα με Ποιότητα Ζωής κλπ.

Είμαι η ίδια ΑμεΑ (85%) και σκέφτομαι ότι θα μπορούσαμε μια και είμαστε τόσοι
πολλοί εδώ μέσα (οι περισσότεροι με αναπηρία ή με συγγενείς με αναπηρία), να
κάνουμε μια έρευνα (με επιστημονικά κριτήρια βέβαια για να μπορούμε να την
επικαλεστούμε σε μελλοντικές μας διεκδικήσεις!), σχετικά με το κατά πόσο η
προτεινόμενη αξιολόγηση με το WHODAS 2.0 αντικατοπτρίζει σε ικανοποιητικό (ή
μη) βαθμό το βαθμό αναπηρίας έτσι όπως έχει πιστοποιηθεί με το ήδη υπάρχον
σύστημα των επιτροπών - ΚΕΠΑ.

Πιστεύω ότι αν αρκετά από τα μέλη της ομάδας συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο
(ανώνυμα εννοείται) και δηλώσουν και το ποσοστό αναπηρίας που τους έχει ήδη
αποδοθεί , από την επεξεργασία των απαντήσεων θα προκύψουν πολλά και
ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με το θέμα αυτό, που θα μπορούν να
υποστηρίξουν μελλοντικές μας διεκδικήσεις σχετικά.

Είμαι διατεθειμένη να αναλάβω τη σχεδίαση της έρευνας και την επεξεργασία των
αποτελεσμάτων, (θα χρειαστώ ίσως κάποια βοήθεια αν είναι πολλοί οι φίλοι ΑμεΑ
που θα απαντήσουν) και πιστεύω ακράδαντα ότι αξίζει τον κόπο και την
προσπάθεια, γιατί θα βγάλουμε λαυράκια!!!!!!» Βρέθηκαν 1 σύνδεσμοι - σύρετε
δεξιά για να πάτε στον επόμενο σύνδεσμο.

Στάλθηκε από το iPhone μου

22 Ιαν 2018, 10:35 πμ, ο χρήστης «skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr>» έγραψε: