I co, ktoś te 'linki dla wstecznej kompatybilności' usunął?

Na HEAD nie z tego co widzę. Na swoje potrzeby utrzymuję wersję bez zaszłości historycznych w postaci libtinfo na branchu NO_LIBTINFO.

Ta… gdy ktoś upgrejdnie albo przebuduje wszystko, to może działać. Ale
teraz jest tak, że upgrade pojedynczego pakietu rozwala cały system.
I nic się nawet przy tym nie zająknie, że czegoś brakuje.

W Titanium przebudowa wszystkiego zajęła mi dwa dni z czego puszczenie zleceń może godzinkę łącznie, a resztę mielenie paczek.

Tak nie może być!

Th nie używam, nie wiem jaka tam jest wersja ncurses i jakie ma problemy.

M.