[EMAIL PROTECTED] wrote:
> bylem szczesliwym posiadaczem dzialajacego TVout,
> po zmianie monitora CRT na LCD podlaczonego przez DVI,
> na TV widac noooc !!
> moze ktos rozgryzl juz jakich opcji potrzebuje aticonfig lub fglrxconfig
> aby radeonek zechcial wyswietlic obraz na TV.

Ja to jakieś dziecko szczęścia jestem albo coś, bo co i rusz ktoś
narzeka, że mu nie działa, a u mnie po podłączeniu nowego monitorka
wystarczyło zmienić w konfigu linie:

    Option "MonitorLayout"              "CRT, STV"

na taką:

    Option "MonitorLayout"              "LCD, STV"

i wszystko ruszyło od kopa...

Radeon9500 + sterowniki X11-driver-firegl (juz w roznych wersjach)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Prawo Ogdena: Im szybciej odpadasz, tym więcej masz
czasu, by nadrobić.