Krzysztof Królikowski wrote:

W liście z śro, 16-06-2004, godz. 21:14 +0200, Wojtek Hojda napisał(a):

Witam
właśnie jestem po miłej rozmowie z administratorem mojej sieci, który był uprzejmy rano mnie odłączyć. :-)
Z mojego IPka wychodziły setki pakietów i robiły syf...

Syf w sensie? Zabierały pasmo innym aplikacjom? To raczej norma w przypadku p2p, że biorą tyle łącza ile mają w obie strony, oczywiście, jeżeli nie ustawiasz limitów upload/download w nich. (aMule ma taką możliwość),

Sprawdziłem netstatem i faktycznie - winowajcą był MLDonkey z paczki z distro.
Zechciałby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć czyja to wina? Coś nie tak ze mną, z Donkeyem, czy jeszcze coś innego. Oczywiście już go nie ma u mnie i porty pozamykane. Tylko wstyd pozostał :-)

Wstyd? A co to admin, nie potrafi pakietów kolejkować? No faktycznie coś nie tak jest ale z aminem. ;)

Nie do końca tak. To że program zabiera łącze to fajnie i wszyscy wiemy. I nie ma z tym problemu. Ale nagle zaczął nadawać makabryczne ilości. Zatrzymałem OBA filmy (tylko tyle ciągnąłem) i nic się nie zmieniło. Dalej żarł. Szkoda, że nie zrobiłem zrzutów ale brał momentami 300 KB/s. I to przy wyłączeniu/zapauzowaniu ściągania. Otworzył porty i straciłem kontrolę.
A wstyd, bo przeze mnie zamieszanie a nie mam 13 lat i kręconych zebów :-)

najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
http://pl.docs.pld-linux.org/ = podrecznik
http://pld-linux.org/ = faqs, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym