jak poprzednio - przesyłam, bo korespondencja była na priv, a może się komuś przyda

03/29/2005 11:13 PM, adam wrotek:

> Dokładnie...

Nie jest to taki duży problem. Trzeba to pozmieniać (albo wgrać te
sprzed upgrade'u jak są) i łyknie. Trochę pomieli, pomieli i łyknie.
Przynajmniej ja tak miałem poprzednio.
Nie wiem, czy to nie jest jakiś błąd dystrybucji. Te pliki chyba nie
powiny być nadpisywane a jeśli już to stary powinien być backupowany
jako rpmold.
Może to warto by bylo zgłosić jako błąd PLD, ale nie za bardzo wiem jak.

adam
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński       http://mike.oldfield.org.pl/tytus
 `.,,'    [EMAIL PROTECTED]      jabber:[EMAIL PROTECTED]