> Oho, jest dobrze!:) Jak juz sam moderator Listy nie widzi nic
> niewlasciwego w poczuciu dumy narodowej wsrod Polakow, czuje sie
> troche podniesiona na duchu i osmielona, by cieszyc sie, ze jestem
> Polka i chwalic rodakow, gdy sie okazja nadarzy. Bo taka juz
> niesmialosc mnie wziela, ze mysle sobie - nie jestem nawet ani pol
> Zydowka, zadna tez ze mnie przechrzta, przymknac sie trzeba.:-(
> ;-)))
>
> z pozdrowieniem,
>

> Magda N

Pani Magda napweno sie juz spodziewala 'nerwowa' (:-)) odpowiedz z
mojej strony. A wiec:
Fajna zabawa: Jestesmy wszysce dumni, ze
jestesmy obywatelami pewnego kraju. I skoro Amerykanin jest dumny to
tym bardziej nie przestajemy!
Ale dlaczego (powazny powod - a nie tylko, bo ktos inny rowniez jest
dumny) byc dumny z powodu przynaleznosci do narodu, jeszcze nikt nie
poddal.
Wiec pytam: Dlaczego mozna byc dumny lub dumna nalezyc do pewnego
narodu?
Oczywiscie (:-)) mozna byc dumny z czego sie chce - ale mozna rowniez
zapytac dlaczego:-)

Uta

PS: Jesczcze raz przeczytalam posting Pani Marty - zauwazylam, ze
chodzi  o dumy narodowej Polakow. Czy istnieja narody z ktorych
nie wolno byc dumny?

Odpowiedź listem elektroniczym