Roberto Suarez Soto wrote:

> [...]
>
>         Ben, eu penso que poderiamos matar dous paxaros dun tiro si fixesemos
> isto ... "ó grande" :-) ¿Qué quero dicir? Pois, por exemplo, pór unha mensaxe
> en BarraPunto anunciando un concurso para o logo do proxecto Trasno, e de paso
> dando algunha información sobre el. Así conseguiríamos que a xente se
> interesase polo proxecto, aínda que só fose para saber cómo participar no
> concurso, e de paso ó ter un número grande de xente participando o resultado
> sería mellor :-) O premio poderiamos ver de pagalo en GPUL, que para cousas
> como ista é para o que están os cartos :-)

o de poñer un tope ... case mellor ir véndoo sobre a marcha, porque se
dicimos dous meses igual non o fai ninguén. é dicir, cando haxa algúns
dicir "ben, poñemos un mes máis de prazo", ou algo así.

sobre o de collelo de Tolkien, pareceme unha idea realmente curiosa ...
non sei que dicir :D

e do de barrapunto ... vós saberedes se pode ter éxito e tal, eu non
frecuento. o mesmo co de pagalo co GPUL.

>     Roberto Suarez Soto    ·  The squeaky wheel doesn't always get the grease.
>       ask...@gpul.org      ·             Sometimes it gets replaced.
>  Corgo/Lugo/Galicia/Spain  ·

aburinho!!