> Volvendo ó tema dos novos tradutores, se todo vai ben e este ano hai
> xornadas para alumnos noveis (ou non tan noveis), darei unha charla
> sobre Trasno á que Iván está invitado e para a que Marce vai elaborar
> o material (os seus grandes comentarios quedarán caralludos na
> presentación).

LOl, si, os ácedos comentarios de Marce poden quedar bem.

Suso falaba de cando nos viña ben. se a última quincena de Sept; así q ide
pensando. Eu prometo mirarme con máis calma o Lokalize para q me preguntedes o
que queirades. Eu agradecería de bo grao info de memorias de traducíón en
detalles, e toda a chicha interna dos sistemas de tradución online (Pootle,
rosseta...)

Responderlle a