Boas.

Eu sonvos fanático do futebol (como di Fran) e dende Ubuntu empregaba
un programa chamado sopcast e a interface gráfica gsopcast, per en
karmic non existía ata fai pouco.

Hoxe atopei sopcast-player, que ven sendo o mesmo e ademáis permite
traducilo, co que me puxen mans a obra. Eran 83 cadeas e traducín 81,
faltan dúas. Xa o subín ao launchpad, xa que o tío ten un ppa no que
fixo un paquete co aplicativo.

https://launchpad.net/sopcast-player/trunk

Escribo o correo máis por avisar do aplicativo que pola tradución,
pero para que alguén lle dea un toque e remate as dúas que faltan. Non
van a aparecer en branco, xa que se me escapou e levaas metidas en
inglés.

Son algo de retriyng channel e a outra server down, para facilitar a búsqueda.

Simplemente iso.

Unha aperta.

Responderlle a