Ass.W.W,..
Urang pasisie, tinggal ditepi laut, dekat ombak , dek karano ombak suaro gadang,
g.o (gedek omong, gadang ota, "g.o : it might be short form of any kind of venereal
deseases, but it is not in this case)
Sanak itu maota tp ndak punyo data, nan bisa di kekemukakan, calieik kan
data sanak tu, nan credible. jaan maota di pinggie lauik sen.
Idealis me sanak bulieh you get credit., but...NATO..
Sanak itu NATO (NO ACTION TALK ONLY). Sabaliek nyo ...
IKO  tugas sanak, :

-nan paliang urgent,.di Taman National Kerinci Seblat (TNKS), alah jaleh
itu taman national, mako kok sanak membujuk/memperjuangkan supaya TN
iko jaan di jarah juo lae dek sanak2 urpass. Bank Dunia alah complaint
no..anda sbg bekerja pada financial institution.. maota lah baa bana nan namonyo
"debt swab"

-Satu lagi, ikan, kayu manis yg bagus di pasisie nantun, baa ditingkatkan ekpor
dan kualitas nya.

-kapatang ko, ado banjir jo galodo di pasisie, tando apo tu.. hutan
tu alah di jarah dan tidak sesuai/seimbang dgn penghutankan kembali/reboisasi,,.mako
no jadi banjir, erosi gadang..
Jadi sanak iko sen tolong dicarikan solusi no dulu, jaan maota gadang
ttg Sumatra Merdeka, lah.. "sekedar maota bulieh sajo", namonyo itu ndak kojo
cari kojo, dapek kojo mancilobieh.

Wass.. Muz Irman