Sebuah Timur di Barat atau sebuah Barat di Timur ? :)

SOL

http://ubgb.blogspot.com/2007/09/istanbul-sebuah-timur-di-barat1.html

> * Raki
> (baca rake, sejenis arak khas Turki)

> Luggage? GPS? Comic books?
> Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search

http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz

Sick sense of humor? Visit Yahoo! TV's
Comedy with an Edge to see what's on, when.
http://tv.yahoo.com/collections/222

Website: http://www.rantaunet.org