mambaco postingan basumangaik dr pak guru ko takana
dek ambo katiko ketek2 dulu. ambo punyo kawan nan agak
pandia saketek anyo ko fanatik bana ka  ajo leman
manuruiknyo ajo ko urang balemu tinggi, apo nan
dikecekkannyo pasti batua manuruik kawan ambo ko.
sampai suatu hari kami pai main karumah ajo leman tu.
kami main2 di balakang rumahnyo sambia maambiak buah
murbai. sadiang asyik tu mamakiaklah kawan ambo nan
pandia tadi..ajooo..iko sayua apo ko nan labek
sangaikk..? tanyonyo ka ajo..ajo nan sadiang manyuci
piriang (bini lah maningga anak tiado) langsuang se
manjawek tanpa mancaliak sayua apo nan dimungkasuik
kawan ambo tu; itu ula lidi ..kangkung baso keren
e..kecek ajo..

dek picayo bana ka lemu ajo leman lah diambiaknyo
sayua tu dibaok pulang karumah untuak di masak
mandehnyo. ambo ndak sato doh sabab ndak yakin sayua
tu ula lidi doh..tapi ragu2 juo stek sabab kawan ambo
nan sabana fanatik ko. akhianyo dek mandeh kawan ambo
ko (nan pandia pulo) diabuihlah daan dimakan..iyo
ruponyo lah mencret2 sakeluarga tu..ruponyo batua
sangkaan ambo...kastroli itu ruponyo

sajak itu ambo yo labiah picayo ka ilmu dari pado
fanatik ndak bakatantuan ka urang lain nan alun tantu
batu sadonyo. takana kecek urang arab silam..iman itu
telanjang, takwa itu pakaiannya, perhiasannya malu dan
ilmu adalah buahnya. orang tanpa ilmu ibarat pohon
tanpa buah...cando kkawan ambo nan pandia tadi, maikua
se ka pandapek urang tanpa punyo ilmu..mencreeett...

http://mail.yahoo.com

Website: http://www.rantaunet.org