Antah apo nan lai dikarajoan Mr Gamawan ko untuak Sumbar.  Tambah
payah lai iduik masyarakaik di kampuang.  Caliak se lah kini, bagaduru
nak jadi pagawai nagari sadonyo.

Gamawan ko tipe rancak di labuah sabananyo mah.  Kok soal
lapor-malapor ka pusek yo santiang bantuaknyo baliau.  Tapuji taruih.
 Nan untuak kamajuan kampuang yo antahlah.

--- In [EMAIL PROTECTED], "YPC - 19 Azizar Aras" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Setuju dengan BA1........., mungkin pak Gubernur kita ko paralu didukung
> untuak maubah pola berfikir beliau kearah nan baliau katokan Indonesia
> mamaralukan urang nan amuah  "Think out of the box" ndak bertahan dek
> karano lah dilatiah manjadi birokrat dengan birokrasi standar sajo, ndak
> paralu latah mancalonkan diri sebagai calon Presiden dulu, mari berbuat
>

>   _____

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
jalur pribadi.