Kok di Musajik Haram Makah Mukarramah ilang tarompa awak, jan kawatir bana.
Rasonyo awak lah dibari kalapangan mamakai tarompa nan maa nan tampak sajo
lai.Sruangjkan ka kaki, jalan elok-elok jo alhamdulillah. Jadi walapun Si
Padang, awak indak ka dicap pancilok doh ...Di sinanlah barangkali dipraktekkan
karelaan basalang-tenggang dalam sumangek ukhuwwah Islamiyah.

-- Nyiak Sunguik