Ass,wr,wb.
Pak Saaf, singkek sajo.
Tolong japri kan ka ambo materi atau soft copy bahan pemaparan Pak
Kadis.Parsenibud Prov Sumbar tersebut sebagai file pribadi ambo.

Kapado Ibu Nur'aini, indak salah dunsanak MAPPAS mamiliah ibuk manjadi
Sekjen dengan laporan lengkap nan panjang leba dari pertemuan tersebut
sahinggo akan mengurangi kesalah pahaman bagi nan indak hadir.

Maaf, laporan ambo nan ambo lewakan di RGM GM sabalunnyo indak selengkap
punyo Ibuk Sekjen ko, sahinggo ado saketek pandangan nan kurang lamak
didanga. Maaf sakali lai maaf.

Best Regards,
Mulyadi

Tenaga bantuan Engineer dari PT.Pusri pada :

Mechanical Dept.
PT. REKAYASA INDUSTRI - Jakarta
Jl.Kalibata Timur I No.36, Jakarta - 12740
Phone : +62-21-7988700 ext. 2215
Fax     : +62-21-7988701
mobile : 08127834825 atau nomor baru 081932450588
email   :  <mailto:[EMAIL PROTECTED]> [EMAIL PROTECTED]
atau  :  <mailto:[EMAIL PROTECTED]> [EMAIL PROTECTED]

  _____